Volkswagen Jetta I




INFO: Wolkswagen Jetta I 2-drzwiowy

SILNIK: Diesel 1.6 (z Golfa II)

NAPĘD: Skrzynia 5-biegowa (z Golfa II)

ZAWIESZENIE:
- Obniżone przednie zawieszenie (sprężyny obcięte o jeden zwój)

STYL:
- Lakier srebrny metalik,
- Spoiler ze światłem stopu lakierowany na srebrno,
- Przyciemnione szyby
- Zderzak przedni od Golfa III + dokładka od GTI, połączony z oryginalnym zderzakiem,
- Zderzak tylny od Vectry,
- Progi od Poloneza,

- Końcówka wydechu 80mm,
- Gril pomalowany na srebrno,
Nie widoczne na zdjęciach:
- Brewka na grilu,
- Alufelgi 14"

WNĘTRZE:
- Białe liczniki od Jetty benzynowej + obrotomierz z elektroniką dla Diesla

AUDIO:
- Radio Red Star MP3,
- Wzmacniacz Sams 4x75W/2x150W,
- Subwofer własnej produkcji, 2 głośniki Kedison w tandemie, połączone szeregowo, moc 150W/8W.

 

Witam
Oto kilka słów o tuningu tego samochodu. Wóz jest przerabiany w nowym stylu, aby nie było można rozpoznać co to za samochód, więc jest to głównie tuning optyczny. Założyłem inne, szerokie zderzaki oraz progi. Przód został zmieniony na tyle, że jest on podobny do VW Vento, jednak brewka pozostaje z klasycznego niemieckiego stylu tuningu Golfa I. Tył w połączeniu z zderzakiem wygląga całkiem inaczej (niektórzy myślą, że to BMW). Ta stylizacja pewnie nie spodoba się fanom Golfa 1, ale można pokazać, że można zrobić z niego całkiem inne auto. Na większe przeróbki samochodu nie pozwala silnik - wolnossący diesel nie ma wysokich osiągów, ale jest bardzo tani w użytkowaniu (szczególnie gdy wleje się orenżadę). We wnętrzu zmieniłem liczniki, które mają białe tarcze i obrotomierz przystosowany do silnika diesla oraz niebieskie pokrowce na siedzenia. Audio to radio z MP3 z podłączonym do niego centralnym oryginalnym głośnikiem (nie wstawiałem w drzwi, aby nie niszczyć obić) oraz wzmacniacz ze subwoferem który gra bardzo dobrze.. Do samochodu można jeszcze ulepszyć, ale na to nie pozwalają moje zarobki.

Napisz twoją opinię o tym samochodzie

Wyniki ankiety